Tunggu! Jangan Lari! itu Hati saya



masya allah.. nampaknya ana berjaga lagik malam nih.. wat keje cam siput..mende yg leh wat lam sejam ana wat lam semalaman.. kejap lukis..tulis.. kejap gigit pensel 2B.. ermm.. ade org tu pesan soh tido.. kang muke berkedut.. ohh ye ke??.. takpe.. ana leh tampal ngan masker.. pehtu ade sorang lagik soh tepon.. tapi bile call.. this is touch link service.. bla bla bla.. aaa tgh gayut lah tu.. malas lah nak call.. pehtu sambung wat kije.. ermm gigit pensel lagik.. mane tak nyer.. wat keje sambil dengar lagu jiwang.. seme la lembap.. .



ALLAH~ .. nk watpe ni?? wahai en.mood,terbanglah ke mari..sgt 'pointless' n blur..

Allahu Allah..kasihani daku, pimpini daku, mudahkan urusanku, lapangkan dadaku~

(i tink i need help) =(

ada sape2 yang terjumpa HATI saya ta?


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


8 comments

27 Jun 2012 pada 10:25 PTG

hati kamo pada saya dan saya tak akan pulangkan...
kbai~

27 Jun 2012 pada 10:25 PTG

comel doodle zackzukhairi tu~~ :)

27 Jun 2012 pada 10:27 PTG

resrsurat n tersirat di situ:)hee

27 Jun 2012 pada 10:33 PTG

bawak hati saya lek lok . jangan kasi jatuh . nanti terluka :D

27 Jun 2012 pada 10:59 PTG

Oh,ada org curi hati la ni...:D

27 Jun 2012 pada 11:13 PTG

Sapa plak yg amik hati Lynn ni.. Kadang2 akak pun pernah hadapi masalah no idea ni..

27 Jun 2012 pada 11:44 PTG

rupanya hati daa kena bawa lari pula daa hehehe

28 Jun 2012 pada 12:25 PTG

tak jumpa... :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.