TOLONG PIMPIN DIA KE SYURGA



♥ Saya rasa awak suka saya
♥ Saya pun rasa saya suka awak
♥ Tapi saya taknak kita jadi macam orang lain
♥ Saya nak berkat Allah
♥ Biarlah awak fikir saya sombong taknak layan awak
♥ Biarlah apa pun orang nak cakap
♥ Cuma kalau satu hari nanti awak rasa saya layak jadi ibu kepada anak awak
♥ Jumpalah ummi dan keluarga saya
♥ Kita bercinta lepas nikah..
InsyaAllah..

Nota Hati ♥ Jika kita sukakan seseorang,jangan luahkan pada Dia.kelak,Allah akan kurangkan perasaan sayang itu..Sebaliknya,luahkanlah pada Allah..Kerana Dia akan 
aturkan yang terbaik untuk kita dan si dia..InsyaAllah

-alexandria, egypt-



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

24 Jun 2012 pada 8:54 PTG

insyaallah, cinta yg baik, akn bertemu kesudahan yg baik..

24 Jun 2012 pada 9:32 PTG

sweet sangat . :)
insyaAllah Allah akan atur kan yang terbaik untuk kita .

24 Jun 2012 pada 10:11 PTG

yes dikk
allah mengetahui segalanya
dan jika cinta seseorang usah letak 100% kasih itu .. simpan utk diri kita sekurang2nya 20% ;)

24 Jun 2012 pada 10:21 PTG

cinta selepas kawin lebih hebat...tak percaya cubalah..KY memang dah alami..Alhamdulillah..bertahan sampai sekarang dan InsyaAllah hingga sampai di SANA

24 Jun 2012 pada 11:30 PTG

amin tsumma amin... jazakillah khair :)

25 Jun 2012 pada 4:13 PTG

nak bertahan pendamkan rasa cinta dan sayang tue mmg payah tp perasaan bertahan tue indah sebenarnya kan.. sgt indah

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.