jangan ganggu saya oke!


Terkesan dengan kata-kata ini...

Sayyidina Ali r.a pernah berkata: "Hai dunia, tipulah orang lain selain aku. Aku telah menceraikanmu dengan talak tiga. Umurmu pendek, perhiasanmu sulit dan bahayamu sangat besar. Betapa sedikit bekalku, betapa panjang perjalananku dan betapa sunyi jalanku."

awak (dunia)..jangan ganggu saya k..
saya dah berpunya..
saya milik ALLAH taala..
kita semua milik ALLAH taala..

kita semua pun dah btunang dgn kematian..
tunggu masa jer..
dunia, awak kecik sgt nilainya..
jangan kacau kiteorg yer..

{biarlah dunia d tangan, jgn di hati ..}

*astaghfirullahalazhim...Ya Allah..* (-_-)

*Ditulis dalam tangisan.Terlalu inginkan kita semua dapat berkumpul di syurga.*


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.